martes, 12 de febrero de 2013

Ja som aqui!

Ja feia temps que no publicàvem cap entrada, entre exàmens i una cosa i altra...he estat una mica desapareguda per aquí. Us expliquem una mica què hem anat fent aquestes setmanes!

 Tornant de les vacances de Nadal el primerque vam fer  aquell divendres va ser anar a berenar al McDonald's i després vam decidir anar al cinema! Vam veure la peli de La Vida de Pi i a la Hayat li va agradar molt! No deixava de fer preguntes mentre vèiem la pel·lícula sobre coses que vèia i que jo ni m'havia plantejat i quan ens vam adonar estàvem xerrant tant que algú ens va haver de dir que baixèssim el volum...Ens ho vam passar molt bé!



 

Vam passar una setmana sense veure'ns perquè jo no donava a l'abast preparant els exàmens que tenia...però el divendres següent vam tornar, aquest cop amb una convidada, la Hafsa, la germana petita de la Hayat. Quan vaig anar a buscar la Hayat a casa seva em va explicar que la Hafsa havia estat malalta uns dies i no havia sortit gaire de casa així que li vaig proposar a la Hayat si li semblava bé que ens acompanyès la Hafsa perquè es distregues una mica, li vam preguntar a la mare i li va semblar bé així que vam conduir fins al centre i vam passar la tarda mirant botigues, berenant i fent una visita al seu tiet, que té una carnisseria per allà a prop.


L'últim dia que ens vam trobar va ser aquest diumenge, vam decidir quedar diumenge en comptes de fer-ho divendres perquè a Blanes feien la rua de carnaval. Aquest dia també ens va acompanyar la Hafsa perquè ja ho havíem parlat. Va ser molt divertit encara que cap l final ja estàven una mica cansades d'estar-se tanta estona de peu...així que quan va acabar vam seure una estona a una cafeteria i després les vaig portar a casa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario